Starten met de VacuStep

Aanbevolen wordt om te starten met een kuur van 20 beurten. Bij deze kuur kunt u kiezen voor 3 intensiteitniveaus:

Niveau A: 5x per week gedurende 4 weken
Niveau B: 4x per week gedurende 5 weken
Niveau C: 3x per week gedurende ca. 6 weken

Met niveau A behaalt u het grootste resultaat en deze verdient dan ook de voorkeur. Na de kuur volstaat een á twee beurten per week om het behaalde resultaat te behouden.

Het is van groot belang dat gedurende de work-out in de VacuStep in een heel rustig tempo de loopbeweging wordt gemaakt. Het is zeker niet de bedoeling om snel te lopen of hogere weerstand in te stellen. Uw half uurtje in de VacuStep mag niet vermoeiend zijn, maar moet een ontspannend ‘uitstapje’ zijn. Daarom kan de VacuStep ook prima even tussendoor.

De eerste twee tot drie keer kan het zijn dat u de VacuStep wat zwaarder ervaart, maar daarna zal u merken dat de VacuStep u geen enkele moeite meer kost.

Bij de VacuStep stapt u met uw onderlichaam in een vacuümcabine. Door de onderdruk wordt de bloedsomloop in uw huid geactiveerd en aanzienlijk gestimuleerd. Dit effect versterken we door middel van een soort wandelbeweging die u maakt. Door de verbeterde bloedsomloop worden de afvalstoffen uit uw lichaam afgevoerd met als resultaat dat de vetcellen in omvang aanzienlijk afnemen en cellulitis (sinaasappelhuid) zichtbaar verminderd. De oefening duurt slechts 30 minuten en is absoluut niet zwaar. Bij aanvang wordt een kuur van 20 VacuStep trainingen aanbevolen voor een optimaal en snel zichtbaar resultaat.

U zal verbaasd zijn welke resultaten u binnen enkele weken al bereikt.

Wat heeft u nodig voor een VacuStep training: 

  • Loszittende kleding (wijde joggingbroek of korte broek)
  • Lekker zittende (schone) schoenen (gympen, slippers, dikke sokken
  • Handdoek
  • Flesje water

voortgang vacustep

Wanneer u deze kuur heeft afgerond is onderhoud 1 of 2 keer per week sterk aan te raden om het resultaat zo lang mogelijk te behouden.

voor en na vacustep resultaat